Dear Diary,
Tänään on hyvä päivä. Kaikki syömiset on menny oikein kolmen päivän aikana. Olo on kevyt, raikas, jalat näyttää hoikemmilta ja mahaa ei turvota.
Eilen söin
Hedelmäsalaatti (1 banaani, 1 satsuma, 7 tl raejuustoa)
80g tonnikalaa vedessä
1 rasvaton jugurtti
5 tl raejuustoa
3 pientä omenaa
Rasiallinen vadelmia
Sokeriton Extra-aski
1 h intervalli aamusta ennen ruokaa
20 min kävelyä
**
Oon lähipäivinä ollut niin stressaantunu ja hermona. Oon huutanu, paiskonu tavaroita, huutanut lisää, hakannu nyrkkini seinään ja aikeissa hajottaa kaiken mitä tielle osuu.
Mulla ei kestä pää sitä jos kontrolli katoaa, missään asiassa. Kaikki asiat pitää olla järjestyksessä.
Kun ne ei ole niin musta tulee tälläinen tikittävä aikapommi. Vaikka mulla muutenkin menis hermot pienestäkin, koska mun stressin sietokyky on mitätön niin nää viralliset raivokohtaukset on täysin pitelemättömiä.
Nyt mua taas hauskuuttaa kaikki ja oon ihan täpinöissäni. Parhaimmillaan tää tunne viä siihen, että tunnen itseni maailman valtijaaksi ja ajattelen olevani parempia kaikkia. En tosin kehu siitä ääneen vaan nautin siitä itsepalvonnasta keskenäni. Se on upee tunne ja ootan sitä aina tän melonkolian keskelle. Silloin oon hauska, nopea, sanavalmis ja tunnen itseni kauniiksi. Silloin kaikki on hyvin.
Kesällä mulla tuli yhdessä vaiheessa täysin sellanen kausi, että olin tyytyväinen itseeni. Saatoin jopa rakastua omaan peilikuvaani. Luonteeltani saatoin olla vähän ylimielinen, todella ylitsepursuavan itsevarma.
Kävi epäillys siitä, että oonko jonkun sortin narsisti. Varsinkin perheelle oon kova antamaan kritiikkiä.
Mut joo. Ei se sitä oo. Mun persoona on kyllä häiriintyny, mutta koska oon kulkenu käsikädessä tämän ah niin mahtavan sairauden kanssa nää vuodet niin sitä on joka tapauksessa mieleltään kieroutunut ja sairas.
**
Katottiin eilen muuten kaverin kanssa vihdoin Liisa Ihmemaassa. Pitäis lukee se kirja jossain vaiheessa, sillä se Carolin luoma mielen maailma on hyvin mielenkiintoinen.
Mun mielikuvissa Liisa on syömishäiriöinen tyttö, joka pakenee todellisuutta ihmemaahan. Liisasta tulee välillä iso syötyään kakkua, kömpelö ja epävarma. Ja pieni juodessaan, milloin hän voisi vain kadota pienuudessaan.
**
Tänään meikkaan oikeen nätisti ja meen ehkä ottaan raitoja.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste hyvä mieli. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste hyvä mieli. Näytä kaikki tekstit
keskiviikko 6. lokakuuta 2010
tiistai 5. lokakuuta 2010
5.10.2010
Dear Diary,
Eiliset syömiset meni ihan hyvin. Join paljon kahvia ja olo oli energinen. Tosin siihen samaan kuulu kaksi sokeritonta energiajuomaa =)
Eilen söin
1 Cottifrutti
2 porkkanaa
½ hunajameloni
1 vehnä-riisi velli
Pari 17% juuston siivua
Sokton Tervaleijona aski
Reipasta liikuntaa 45 min
**
Tänään teki herättyä hirveesti mieli leipää, lähinnä näkkileipää. Yritän olla ilman liikoja hiilihydraatteja vaikka tiedänkin faktat kuidun saannista. Mä voisin syödä pähkinöitä sen puolesta, mut kun en voi.
Leivän sijasta mä keitin kahvia. Ilman makeutusainetta, koska se on loppu.
Tää mun eläminen on kyllä käsittämätöntä. Tuntuu etten saa mitään aikaseks ja haahuilen vaan sumussa ilman päämäärää. Oottelen vaan koko ajan tulevaisuutta, elän siinä enkä tässä päivässä. Ja se on ihan perseestä.
Kavereitakin ois syytä nähdä enemmän. Mun läskiahdistukset vaan estää kaikenlaisen sosiaalisen kanssakäymisen ja pysyn mieluummin neljän seinän sisässä. Paitsi töihin nyt on pakko mennä.
Oon parasta seuraa silloin kun mun maha on litteä.
Eiliset syömiset meni ihan hyvin. Join paljon kahvia ja olo oli energinen. Tosin siihen samaan kuulu kaksi sokeritonta energiajuomaa =)
Eilen söin
1 Cottifrutti
2 porkkanaa
½ hunajameloni
1 vehnä-riisi velli
Pari 17% juuston siivua
Sokton Tervaleijona aski
Reipasta liikuntaa 45 min
**
Tänään teki herättyä hirveesti mieli leipää, lähinnä näkkileipää. Yritän olla ilman liikoja hiilihydraatteja vaikka tiedänkin faktat kuidun saannista. Mä voisin syödä pähkinöitä sen puolesta, mut kun en voi.
Leivän sijasta mä keitin kahvia. Ilman makeutusainetta, koska se on loppu.
Tää mun eläminen on kyllä käsittämätöntä. Tuntuu etten saa mitään aikaseks ja haahuilen vaan sumussa ilman päämäärää. Oottelen vaan koko ajan tulevaisuutta, elän siinä enkä tässä päivässä. Ja se on ihan perseestä.
Kavereitakin ois syytä nähdä enemmän. Mun läskiahdistukset vaan estää kaikenlaisen sosiaalisen kanssakäymisen ja pysyn mieluummin neljän seinän sisässä. Paitsi töihin nyt on pakko mennä.
Oon parasta seuraa silloin kun mun maha on litteä.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)





























